ensimmäinen julkaisu. oon ollut lahjakas 'vapaan aiheen' kirjoittaja joskus koulussa. lähinnä rajattoman mielikuvituksen takia. pakottava tarve blogin tai muun vastaavan kirjottamiseen muodostui ahdistavista hetkistä (yllättäen) SUIHKUSSA ollessani. sielä mun pää räjähtää aina täyteen ideoita joita olis tarve jakaa suuremmalle yleisölle.. heh. haasteeksi muodostuu se, miten saan ne ajatukset järkevänä suomenkielenä tänne esille.. päätin myös että jatkan tätä facebookin profiilipäivityksissä ilmennyttä tapaani jättää isot kirjaimet pois kokonaan. mietin sitäkin että kirjoitanko kirjakielellä vaiko puhekielellä, ja päädyin ratkaisuun joka käyttää molempia. suunnilleen siis niinku mun puhetapa.

itsestäni voisin paljastaa sen verran että olen ensi viikolla 25v, keskellä karseinta kriisiä tähän asti. asun avoliitossa toisen itseni kaltaisen pähkäilijän kanssa. suurinta otsan rypistelyä kumppanille aiheutan jatkuvilla kysymyksillä kaikesta mahdollisesta, kenkien ja vaatteiden järjettömällä määrällä, energiajuomariippuvuudella, pitkillä suihkuhetkillä outoihin aikoihin ja myös tottakai all time favourit; parhaimmillaan vuorokauden pituisilla unikoomakohtauksilla. positiivisina asioina itsessäni näkisin suorapuheisuuden ja avoimuuden. pyrin elämään sillä periaatteella että karma rankasee huonoista valinnoista. ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. se vaan näyttää siltä koska et ole juuri sillä puolella. niin ja oon saimaannorpan suuri fani ja kummi wwf:n kautta.

haluaisin käsitellä täällä kaikkea mahdollista, presidentinvaaleista päivän asuihin. eli siis suurimman osan mielestä negatiiviselta kantilta katsottuna nainen kirjoittaa tyhjänpäiväsyyksiä itsestään selvistä tai turhista aiheista.. hmm saattaa olla että tälläsiä blogeja tosiaan on jo muutama internetin ihmeellisessä maailmassa...

mun intohimo on kengät. korkeet korot. ja tottakai muoti. suunnittelijat ja niiden tarinat. uudet ihmiset, lahjakkuudet jotka luo uraa. haluaisin olla askeleen edellä näissä jutuissa mutta ehkä se ei ihan oo mahdollista kun asuu suomessa.. tai tuntuu ainakin että jos on liian erilainen (muodikas tai ihan vaan pitää oman tyylin) siitä saa enemmän negatiivista huomiota ja palautetta kuin mitään positiivista irti. tosin ainakin mä pukeudun ihan vaan itselleni, enkä sen takia että muutkin. mutta kyllä se silti rajottaa, ainakin värien käyttöä. en halua sen kautta herättää liikaa huomiota. mutta sitte esimerkiksi erilaiset epäsymmetriset leikkaukset ja hatut on ok. mulla on myös tapana jämähtää tiettyihin juttuihin, esimerkiks käytän legginssejä vieläkin ja luulen että pillifarkkuarmeijasta jonka oon täs kerännyt en luovu ikinä! eri pituiset ja väriset jakut on kans mulle pakollisia, jakku/bleiseri tekee asusta kuin asusta juuri oikeanlaisen. tai oikeestaan mun pitäis sanoa että korkkarit tekee asusta kuin asusta oikeanlaisen! jos joku ei näytä hyvältä kun kokeilen vaatteita iltaa varten, ratkasen asian siirtymällä kenkiin, koska ne muuttaa asun ilmettä niin paljon. joo nyt meni vähä liibalaabaan ja itsestäänselvyyksiin! jos haluat hyviä vinkkejä pukeutumiseen niin osta mun idolin kirja ; lauren conrad; style - tyylikirja. sieltä löytyy kaikki yksinkertaset vinkit ja ehkä jotain uusiaki juttuja.

tähän loppuun linkki mahtavalle sivulle jota oon lueskellut pohjustaakseni omaa reissua nykiin 11-22.3, teksti ruotsiksi!

http://ettannatnewyork.com/